სოციალური მედია რადიკალურად ცვლის საცალო ვაჭრობის ლანდშაფტს. Instagram და Facebook შოპინგი გახდა მნიშვნელოვანი სავაჭრო არხები, რომლებიც აერთიანებენ ვიზუალურ კონტენტს, სოციალურ ურთიერთობებს და პირდაპირ გაყიდვებს.
ინფლუენსერ მარკეტინგი გახდა ძლიერი ინსტრუმენტი პროდუქტების პოპულარიზაციისთვის. მიკრო-ინფლუენსერები ხშირად უფრო ეფექტურები არიან, ვიდრე დიდი აუდიტორიის მქონე ბლოგერები, რადგან მათ ჰყავთ უფრო ჩართული და ლოიალური მიმდევრები.
სოციალური მედიის შოპინგ ფუნქციები საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს პირდაპირ პოსტებიდან და სთორებიდან შეიძინონ პროდუქტები. ეს ამარტივებს შესყიდვის პროცესს და ზრდის კონვერსიის მაჩვენებლებს. ვიზუალური მარკეტინგი და პროდუქტის პრეზენტაცია განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ამ პლატფორმებზე.
მომხმარებელთა მიმოხილვები და UGC (User Generated Content) წარმოადგენს მძლავრ ინსტრუმენტს ნდობის მოსაპოვებლად. წაახალისეთ მომხმარებლები გააზიარონ თავიანთი გამოცდილება და ფოტოები თქვენს პროდუქტებთან ერთად.