ქუთაისის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შექმნის საკითხში მოქალაქეებს აქტიურობისკენ მოუწოდებენ

ქუთაისის მერიამ ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შესარჩევად კონკურსი განმეორებით გამოაცხადა. ქუთაისის მერიის ეკონომიკური განვითარებისა და ადგილობრივი თვითმმართველობის ქონების მართვის სამსახურში აცხადებენ, რომ სამსახური კვლავ აცხადებს კონკურსს ქუთაისის ტურისტულ ლოგოსა და სლოგანზე. ხოლო კონკურსის მიზანია, ადგილობრივი ხელისუფლება მოქალაქეებთან ერთად შეუდგეს ისეთ მნიშვნელოვან საქმეს, როგორიცაა ქალაქის პოპულარიზაცია.
"მოგეხსენებათ, ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შექმნის პირველი მცდელობა მიუხედავად პროცესის ღიაობისა, უშედეგოდ დასრულდა. თუმცა, საზოგადოების მისასალმებელმა აქტიურმა ჩარევამ, დაინტერესებამ საკითხის მიმართ, ცხადყო, რამდენად მნიშვნელოვან და პრიორიტეტულ საკითხს ვეხებით.
გადავწყვიტეთ საჯარო გავხადოთ ყველა საკონკურსო ნამუშევარი მათი მიღების ვადის დასრულების შემდეგ და საზოგადოებას მოვუწოდებთ, უშუალოდ ჩაერთონ წარმოდგენილი საკონკურსო ნამუშევრების შეფასებაში და მხარი დაუჭირონ სასურველ ვარიანტს.
მიმდინარე წლის 9 ოქტომბერს, ქალაქ ქუთაისის მერია განმეორებით გამოაცხადებს ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შესარჩევ კონკურს და ვიმედოვნებთ, რომ ამჯერად უფრო მეტი ადამიანის ჩართულობა მოხდება არამარტო ქუთაისიდან, არამედ საქართველოს სხვა ქალაქებიდანაც," - ნათქვამია განცხადებაში.
ამავე განცხადების მიხედვით, უახლოეს მომავალში ქალაქის მერია გაავრცელებს ინფორმაციას ყველა იმ ტექნიკური რეგულაციის შესახებ,რომელიც ხელს შეუწყობს კონკურსის ობიექტურად ჩატარებას.
"თუ საზოგადოება გადაწყვეტს, რომ საკონკურსო კომისია უნდა გაფართოვდეს, ჩვენ მზად ვართ გავზარდოთ კომისიის შემადგენლობა, თუკი ინიციატივას დაერთვება სათანადო არგუმენტაცია მიმდინარე წლის 8 ოქტომბრის ჩათვლით. მივმართავთ ნებისმიერ მოქალაქეს, დიზაინერებს, დიზაინერულ სტუდიებსა და ჯგუფებს წარმოგვიდგინონ თავიანთი ნამუშევრები. ვფიქრობთ, დიდი პატივი და პასუხისმგებლობაა იყო მსოფლიოს ერთ-ერთი უძველესი ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის ავტორი," - აცხადებენ მერიის ეკონომიკურ სამსახურში.
"მოგეხსენებათ, ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შექმნის პირველი მცდელობა მიუხედავად პროცესის ღიაობისა, უშედეგოდ დასრულდა. თუმცა, საზოგადოების მისასალმებელმა აქტიურმა ჩარევამ, დაინტერესებამ საკითხის მიმართ, ცხადყო, რამდენად მნიშვნელოვან და პრიორიტეტულ საკითხს ვეხებით.
გადავწყვიტეთ საჯარო გავხადოთ ყველა საკონკურსო ნამუშევარი მათი მიღების ვადის დასრულების შემდეგ და საზოგადოებას მოვუწოდებთ, უშუალოდ ჩაერთონ წარმოდგენილი საკონკურსო ნამუშევრების შეფასებაში და მხარი დაუჭირონ სასურველ ვარიანტს.
მიმდინარე წლის 9 ოქტომბერს, ქალაქ ქუთაისის მერია განმეორებით გამოაცხადებს ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის შესარჩევ კონკურს და ვიმედოვნებთ, რომ ამჯერად უფრო მეტი ადამიანის ჩართულობა მოხდება არამარტო ქუთაისიდან, არამედ საქართველოს სხვა ქალაქებიდანაც," - ნათქვამია განცხადებაში.
ამავე განცხადების მიხედვით, უახლოეს მომავალში ქალაქის მერია გაავრცელებს ინფორმაციას ყველა იმ ტექნიკური რეგულაციის შესახებ,რომელიც ხელს შეუწყობს კონკურსის ობიექტურად ჩატარებას.
"თუ საზოგადოება გადაწყვეტს, რომ საკონკურსო კომისია უნდა გაფართოვდეს, ჩვენ მზად ვართ გავზარდოთ კომისიის შემადგენლობა, თუკი ინიციატივას დაერთვება სათანადო არგუმენტაცია მიმდინარე წლის 8 ოქტომბრის ჩათვლით. მივმართავთ ნებისმიერ მოქალაქეს, დიზაინერებს, დიზაინერულ სტუდიებსა და ჯგუფებს წარმოგვიდგინონ თავიანთი ნამუშევრები. ვფიქრობთ, დიდი პატივი და პასუხისმგებლობაა იყო მსოფლიოს ერთ-ერთი უძველესი ქალაქის ტურისტული ლოგოსა და სლოგანის ავტორი," - აცხადებენ მერიის ეკონომიკურ სამსახურში.